شناخت 5+1
نوشته شده توسط : امیدوار

سلام بابت تاخیر دو ماهه واقعا عذر خواهر میکنم

مستقیم میرم سر اصل مطلب اما اگه مطالب یادتون رفته یه مرور تو مطالب قبلی بکنید بعد این مطلب رو بخونید

البته برا اونایی که خوصلشو ندارن اینجا هم یه کم توضیح میدم

من داشتم در مورد یه مطلب که به نظر من فقر فرهنگی و عقیدتی جامعه محسوب میشه صحبت میکردم به نام "شناخت خدا" در این راستا به مطالبی مثل قسمت ، قضا ، قدر  و انتخاب صخبت کردم و امروز میخواستم به یک موضوعی اشاره کنم که به نظر من بسیار مهمه اما چون میخوام قدرش دونسته بشه و خدای نکرده بی توجهی بهش نشه(فکر نکنید برا خودم میگما مطلب مهمه) میزارمش برا پست بعدی

خوب اما این پست رو برا تنوع هم که شده میخوام براتون چند تا چیز معرفی کنم که تحقیق کنید و بعد از سیخ شدن موهاتون حتما به من هم پیام بدید

خیلی دوست دارم این سه تا موضوعی رو که میگم خوب برید سراغش چون تو مباحث بعدی یه اشاره هایی میشه که فکر کنم خالی از لطف نباشه که بدونید چی هستن

اول: UB 313

دوم: مرگ ملک عبد الله( انشا الله)

سوم : هارپ HARRP

منتظر نظراتتون هستم تا یکی دو روز دیگه که پست اصلی رو میزارم

نکته : بعضی دوستان گفتن توضیح بیشتر بده اصلا من توضیح ندادم تا هر کس خودش تحقیق کنه و برداشت خودشو بکنه

 





:: بازدید از این مطلب : 855
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zeinab در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
salam khubid?mehmune webetun shodam mataleb alliiiyye be manam sar bezanid rasti man shoma ro link kardam shoma ham ba unvane forozandeye maho nahido mehr linkam konid

/weblog/file/img/m.jpg
جوینده ی راه نور(خواهر کوچیکه) در تاریخ : 1389/11/3/0 - - گفته است :
اگر دروغ رنگ داشت هر روز شاید
ده ها رنگین کمان از دهان ما نطفه می بست

و بی رنگی کمیاب ترین چیزها بود


اگر عشق ارتفاع داشت

من زمین را زیر پای خود داشتم

و تو هیچ گاه عزم صعود نمی کردی

آنگاه شاید پرچم کهربایی مرا در قله ها به تمسخر می گرفتی


اگر گناه وزن داشت هیچ کس را توان آن نبود که گامی بردارد

اگر دیوار نبود نزدیکتر بودیم, همه وسعت دنیا یک خانه می شد

و تمام محتوای سفره سهم همه بود

و هیچ کس در پشت هیچ ناکجایی پنهان نمی شد


اگر خواب حقیقت داشت

همیشه با تو در آن ساحل سبز لبریز از نا باوری بودم

اگر همه سکه داشتند, دلها سکه را بیش از خدا نمی پرستیدند

و یکنفر کنار خیابان خواب گندم نمی دید

تا دیگری از سر جوانمردی بی ارزشترین سکه اش را نثار او کند


اگر مرگ نبود زندگی بی ارزشترین کالا بود, زیبایی نبود, خوبی هم شاید

اگر عشق نبود به کدامین بهانه می خندیدیم و می گریستیم؟

کدام لحظه ناب را اندیشه می کردیم؟

چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم؟

آری بیگمان پیش تر از اینها مرده بودیم, اگر عشق نبود


اگر کینه نبود قلبها تمام حجم خود را در اختیار عشق می گذاشتند

و من با دستانی که زخم خورده توست

گیسوان بلند تو را نوازش می کردم

و تو سنگی را که من به شیشه ات زده بودم به یادگار نگه می داشتی و

ما پیمانه هایمان را شبهای مهتابی به سلامتی دشمنانمان پر می کردیم
دکتر شریعتی ........
سلام داداش خوبم.
اپم خوشحال میشم به کلبه ام سر بزنید.

/weblog/file/img/m.jpg
ابجی کوچیکه در تاریخ : 1389/11/1/5 - - گفته است :
چه زیباست نوشتن ، وقتی میدانی او میخواند

چه زیباست سرودن ، وقتی میدانی او میشنود

و چه زیباست دیوانگی به خاطر او ، وقتی میدانی او میبیند .

سلام اپم و منتظر نظرتون هستم.

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1389/10/29/3 - - گفته است :
سلام ممنون كه به من سرزدي بازم بيا خوشحال ميشم

/weblog/file/img/m.jpg
داش حسین در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
سلام کا
مرگ این یارو که گویا یه جورایی نشانده ظهور آقا هست.البته پبامبر گفته که اگه مرگ ملک را کسی سه بار به من بده منم مژده آمدن منجی رو می دم که این سه بار این وسط یه خورده آدمی رو به فکر فرو میبره.
هارپ هم همون پروژه ارتباط برقرار کردن با ماهواره هاست که البته خیلی بیشتر از اینهاست و میتونه باعث ضرر رساندن به زمین بشه.
ub313 هم درباره ستاره ای که به زمین نزدیک میشه و نحس است. یه مشت مطالب در موردش گفتن که باید با احتیاط از انها استفاده کرد.
برای امدن امام زمان بیشتر به دل پاک نیاز هست تا به نشانه هایی که بعضی از انها هم قطعی به انها اشاره نشده.

/weblog/file/img/m.jpg
بهاره در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
سلام.اومدما.نگید سر نمیزنید

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
سلاممممم .
خوبي؟؟؟؟؟
وبلاگت حرف ندارهههههههههخوشحال ميشم به منم سر بزني.
در مورد اين مطالبت ميشه بيشتر توضيح بدي؟؟؟؟البته اگه اشكال نداره

/weblog/file/img/m.jpg
ابجی کوچیکه در تاریخ : 1389/10/22/3 - - گفته است :
سلام داداش.
انشالله که مشکلتون هم حل شده...
ببخشید امکان داره کمی بیشتر در مورد این موارد توضیح بدید اخه من هیچ چیزی در موردشون نمیدونم.

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1389/10/22/3 - - گفته است :
مرسی بازم بما سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: